Få mest muligt ud af din Peel Off Stickers

Ikke du kan finde det maddening når du skræl en disposition mærkat fra arket og Bemærk, at bits af peel off efterladt også gøre et fantastisk billede, hvis blot du kan skræl dem og sætte dem i det rigtige sted at genskabe billedet. Nå nu kan du gøre netop det.

Alt du behøver at gøre er omhyggeligt holde sig et stykke malertape på de resterende stykker af skræl derefter flå det omhyggeligt for at løfte stykker fra arket. Placer peel off billede hvor du ønsker det, og derefter gnide variere hårdt på bagsiden af malertape. Billedet skal holde sig til dit projekt, så du kan fjerne malertape langsomt at tage sig til at forlade peel off bag…

Så for at gøre en smuk kort med en sommerfugl disposition mærkat. Vælg en A5 stykke farvede kort, fold eller score det i halve. Vælg et stykke af baggrunden medium i en matchende farve, dette kunne være vellum, pergament, mulberry papir af enhver form for opbakning materiale og montere det på forsiden af dit kort ved hjælp af dobbelt sidet skum puder til at give det dybde. Derefter blot skræl sommerfuglen og sted på dit kort, kan du derefter farve vinge-sektioner i forskellige farver med stor effekt.

Du kan derefter bruge ovenstående metode til at tilføje en anden sommerfugl peel off figur fra midterstykker af din første sommerfugl peel off

For at afslutte dit kort kan du tilføje et almindeligt papir Indsæt og en matchende C6 konvolut. Denne metode arbejder med alle typer af pel offs, hvis det billede, du ønsker at ophæve er bredere end dit afdækningstape lag flere strimler af tape sammen indtil du få bredden skulle løfte din peel off design fuldt ud.